“Mazda” je najavila da će uskoro ponuditi novo benzinsko vozilo, iste energetske efikasnosti kao i hibridni automobili, koje sa litrom goriva može da pređe oko 30 kilometara. Novi automobil će se na inostranom tržištu pojaviti u prvoj polovini 2011. godine i biće deo linije “Mazdinih” manjih kompaktnih vozila “demio”, poznatih kao “Mazda2”. Analitičari procenjuju da će “Mazdin” novitet pojačati konkurenciju na japanskom automobilskom tržištu, nakon što je rivalska “Honda” početkom meseca domaćem tržištu ponudila kompaktni “fit”, benzinsko-električni hibrid, po najnižoj ceni u tom segmentu. Novo vozilo će se prodavati po nižoj ceni nego hibriodni automobili u istoj klasi. “Mazda” planira da krene sa prodajom vozila opremljenog novim benzinskim, energetski efikasnim motorom, na tržistu SAD i Australiji u 2011. godini, a u Evropi i Kini u 2012. Očekuje se da će “Mazdina” tehnologija sledeće generacije, nazvana “Skaj aktiv”, koja se primenjuje pri izradi motora, sistema transmisije i šasije vozila, biti ugrađena u većinu njenih automobila do 2015.
“Mazda” je najavila da će uskoro ponuditi novo benzinsko vozilo, iste energetske efikasnosti kao i hibridni automobili, koje sa litrom goriva može da pređe oko 30 kilometara.
Novi automobil će se na inostranom tržištu pojaviti u prvoj polovini 2011. godine i biće deo linije “Mazdinih” manjih kompaktnih vozila “demio”, poznatih kao “Mazda2”.
Analitičari procenjuju da će “Mazdin” novitet pojačati konkurenciju na japanskom automobilskom tržištu, nakon što je rivalska “Honda” početkom meseca domaćem tržištu ponudila kompaktni “fit”, benzinsko-električni hibrid, po najnižoj ceni u tom segmentu.
Predsednik “Mazde” Takaši Jamanući rekao je da će se novo vozilo prodavati “po nižoj ceni nego hibriodni automobili u istoj klasi”. “Mazda” planira da krene sa prodajom vozila opremljenog novim benzinskim, energetski efikasnim motorom, na tržistu SAD i Australiji u 2011. godini, a u Evropi i Kini u 2012.
Očekuje se da će “Mazdina” tehnologija sledeće generacije, nazvana “Skaj aktiv”, koja se primenjuje pri izradi motora, sistema transmisije i šasije vozila, biti ugrađena u većinu njenih automobila do 2015.
Direktor Jamanući je demantovao nagađanja da će “Ford”, koji sada ima 11 odsto akcija u “Mazdi”, prodati svoj deo deonica. On očekuje da će prodaja “Mazde”, uglavnom u Kini i zemljama jugoistočne Azije, u fiskalnoj godini koja se završava u martu 2011, biti uspešna, uprkos jakom jenu i prestanku vladinog programa subvencija za nabavke novih ekološki prilagođenih kola.
Procenjivali smo da će globalna prodaja dostići 1,27 miliona jedinica, ali imajući u vidu sadašnja kretanja, isporuke bi mogle da nadmaše taj nivo, istakao je Jamanući.